Saturday, November 27, 2010

دوستت دارم،پسر

دوس داشتم مث این پسر طبقه هشتمیه امیدوار بودم.فلج شده بود!امیدوار بود
دوس داشتم کلی دوس داشتم که با همشون خوب بودم،وقتی میمردم میومدن واسم زار میزدن،مث این پسر طبقه هشتمیه
دوس داشتم یه پسر بودم که وختی میمردم،همه میگفتن لعنتی چش بود؟
دوس داشتم یه پسر بودم که یه دختر بعد مردنم وایمیساد جلو حجلم زور میزد گریش در نیاد
دوس داشتم یه پسر بودم که یه دختر دو طبقه پایین تر دوسم میداشت ولی بهم هیچ وخ نمیگف و وختی میمردم بارها میگف دوستم داره و شب اول قبرم به همه میگف واسم نماز شب اول بخونن

3 comments:

  1. میدونی مشکل چیه؟
    یه خونه 1 طبقه بگیر...
    /

    ReplyDelete
  2. باور کن منم دوست دارم، دختر
    حالا فرقی نمی کنه زنده باشی یا مرده
    دوست دارم
    ;)
    البت نوشته هاتو بیشتر از خودت دوس دارم
    منم گاهی اوقات همچین فکرایی می کنم

    ReplyDelete
  3. مسیکه خواستی اشکمونو در بیاری...

    ReplyDelete